Omruiling & Terugbetaling

 Omruiling & Terugbetaling

Indien u uw omruilings- of terugbetalingsformulier niet kunt vinden of bent kwijtgeraakt, klik hier voor een ander formulier.

Wij hopen dat iedereen uitermate tevreden is met de bestelling, maar er kunnen gelegenheden zijn dat men het nodig acht om een artikel te retourneren. Wij willen de procedure graag zo eenvoudig mogelijk houden.

Stuur het ongewenste artikel(en) aan ons terug naar onderstaand adres, via het postkantoor,  zodat u altijd een verzendbewijs heeft.


Zorg ervoor dat artikel(en) die u terugstuurt:

  1. In ongebruikte conditie verkeren,
  2. Alle etiketten nog aangehecht hebben,
  3. Worden teruggestuurd in de originele verpakking, daar wij anders niet kunnen omruilen.
Zodra de artikelen bij ons in Eindhoven zijn aangekomen, dragen wij binnen 3 dagen zorg voor de omruiling.

Express Omruiling

  1. Neem contact op met onze Customer Service Team en geef aan :
    Uw bestelnummer – 11*******
    Artikel(en) dat u wilt omruilen
  2. U betaalt voor het nieuwe artikel met creditkaart of per bankoverschrijving.

Wij sturen het nieuwe artikel nog dezelfde dag op, indien men onze klantendienst voor 17.00 uur contacteert, anders wordt het de volgende dag. Stuur dan het ongewenste artikel(en) naar ons terug, op onderstaand adres, via het postkantoor, zodat u altijd een verzendbewijs heeft.
Zorg ervoor dat het artikel dat men terugstuurt:

  1. In ongebruikte conditie is.
  2. Alle etiketten nog aan het artikel gehecht hebben.
  3. In de originele verpakking wordt teruggestuurd.

Zodra het teruggestuurde artikel bij ons in Eindhoven is aangekomen, dragen wij zorg voor terugbetaling

Terugbetalingen

Ons streven is, ervoor te zorgen dat u 100 % tevreden bent met de bestelling. Indien u niet tevreden mocht zijn met een artikel, kunnen wij ook een terugbetaling regelen. Om een terugbetaling te ontvangen moet u ervoor zorgen dat:

  1. Het artikel binnen 28 dagen na ontvangst naar ons is teruggestuurd,
  2. Het artikel in ongebruikte staat is,
  3. Alle etiketten nog zijn aangehecht,
  4. Het artikel zorgvuldig verpakt wordt in de originele verpakking.

Na ontvangst van het artikel(en), onder bovenstaande condities, betalen wij het bedrag terug, rechtstreeks op de bankrekening of Creditkaart die gebruikt is bij de originele bestelling. Normalerwijze proberen wij dit binnen 10 werkdagen te verwerken. Wij hebben het recht een omruiling en/of terugbetaling te weigeren indien het artikel(en) niet bij ons aankomt in bovenvermelde conditie.

Portokosten

De portokosten voor het terug sturen van een artikel dienen door u te worden betaald, behalve als het een duidelijke fout van Dobell was. In alle bovenstaande gevallen stuurt u het artikel terug naar:

Dobell
Kruisstraat 165
5612 CH
EINDHOVEN